zondag 18 april 2010

Eerste vliegles naar IJsland!

Ik had hier een heel leuk verhaaltje willen schrijven over mijn eerste vliegles. Over zenuwen en spanning. Over de instructeur en het vliegtuig, misschien zelfs wel met een fotootje. Over de voorbereidingen en de take off. Over mijn rondvlucht rondom Rotterdam en het vliegen van het circuit van de luchthaven. Over mijn eerste controlled crash en de nieuwe deuk in de runway. Maar toch staat het hier niet. Het complete vliegverkeer in NL ligt stil, vanwege de vulkaanuitbarsting op IJsland en de bijbehorende aswolk die over Europa trekt. Al die gestrande passagiers die op Schiphol lekker op hun veldbedjes liggen te slapen hebben het makkelijk, maar MIJN eerste vliegles ging dus mooi niet door.

1 opmerking:

  1. How spectacular is that! Did you fly alongside and take a video? Pat

    BeantwoordenVerwijderen