woensdag 28 augustus 2013

Ranking the Stars

Heb je het al gehoord? Ik ben beroemd! Volgende week zit in in Ranking the Stars naast Ferry Doedens :) Hoe dat zo komt? De vliegclub heeft haar website gerestyled en onder het kopje opleidingen prijkt nu mijn foto met een link naar deze blogpagina. Klik hier om naar de vliegclubpagina te gaan en zo lekker heen en weer gelinked te worden :) Dat gaf me zoveel extra bezoek dat deze pagina nu elke dag zo'n 10x wordt bezocht, met uitschieters naar bijna 50x per dag. Dat is natuurlijk nog steeds 3x niets, maar geeft wel aan dat mijn blogjes nu ook gelezen worden door andere mensen dan mijn BFF's en FB-friends. Dan moet ik wel een beetje beter mijn best gaan doen.

Mijn laatste post is echt al heel lang geleden. Dat komt zeker niet omdat ik niet gevlogen heb. Nee, ik vlieg de ballen uit m'n broek, ik had een beetje last van een writersblock. Toch kreeg ik van mijn vaste fans veel verzoeken om door te gaan met blogjes schrijven. And so I pledge. Er is genoeg om over te schrijven: DannyAirways is het afgelopen jaar wat verder gaan vliegen: Belgiƫ, Duitsland, Frankrijk en Engeland, maar ook Zuid-Afrika en Portugal. Read all about it, want ik zal proberen hier regelmatig weer wat leuks te posten.

PS. Heb je nog vragen aan Ferry Doedens? Mail ze maar, dan neem ik ze mee naar de opnames.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten